-22%

Rower Kross ESKER 2.0 granatowy szary połysk GEN2

4 289,22 zł Zniżka 22%
5 499,00 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 5499.00 zł

Rowery gravelowe Kross to wszechstronne jednoślady stworzone do pokonywania zarówno asfaltowych dróg, jak i trudniejszych nawierzchni terenowych. Dzięki specjalnie zaprojektowanym ramom gravele Kross łączą komfort jazdy na dłuższych trasach z możliwością eksploracji mniej utwardzonych ścieżek, zapewniając rowerzystom wyjątkową swobodę i dostosowanie do różnorodnych warunków.

Rozmiar ramy
Ilość

Kalkulator kredytowy

baner.png

Rower gravelowy KROSS Esker 2.0 na aluminiowej ramie drugieh generacji gen2 w kolorze granatowym wyposażony w osprzęt Microshift

KROSS ESKER 2.0

Czasem chcesz zjechać z utartych dróg w niezbadane rejony kraju. Chcesz przemierzać szutry, pokonywać leśne rzeczki, wzywa Cię przygoda? Nasz KROSS Esker 2.0 został stworzony właśnie w tym celu. To rower dla tych wszystkich, którzy szukają nowych dróg tam, gdzie ich nie ma. Uciekających od cywilizacji i chcących spędzić noc na mazurskich łąkach wpatrując się w gwiazdy.

Aluminiowa rama nowej generacji gen2 oraz symbol gravela w rowerze gravelowym KROSS Esker 2.0

Gravel w nowym wydaniu - GEN2

Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnegotowarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.
Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym. Przeczytaj więcej o zaletach ramy Gen2 na naszym blogu.

Rama aluminiowa nowej generacji gen2 w kolorze granatowym oraz opony WTB Riddler w rowerze gravelowym Kross Esker 2.0

Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.
Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.

Tylna dziesięciobiegowa przerzutka Microshift Sword G7005M w rowerze gravelowym KROSS Esker 2.0

Wysokiej klasy osprzęt

KROSS Esker 2.0 został wyposażony w osprzęt Microshift, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 1x10, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-48 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.

Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro C550 w rowerze gravelowym KROSS Esker 2.0

By hamowanie zawsze było przewidywalne, niezależnie od warunków atmosferycznych czy sytuacji na drodze zamontowane zostały mechaniczne hamulce tarczowe. Zapewniają one dużą wyższą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. A dzięki mechanicznym zaciskom hamulców także bezawaryjność i łatwy serwis nawet w trakcie wycieczki rowerowej.

Rama aluminiowa nowej generacji gen2 w kolorze granatowym oraz carbonowy widelec z otworami montażowymi w rowerze gravelowym Kross Esker 2.0

Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji

Rama KROSS Esker 2.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.

Sztywny carbonowy widelec oraz opony WTB Resolute o szerokośći 42mm w rowerze gravelowym KROSS Esker 2.0

Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 2.0 został wyposażony w przystosowane pod system bezdętkowy opony WTB o szerokości 42 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło Sele Royale oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.

Disc Brakes
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Flat Mount
Flat MountNowy standard mocowania hamulców, który pozwala na większą integrację zacisku hamulca z ramą zwiększając sztywność, obniżając masę i poprawiając aerodynamikę, co w połączeniu z mniejszą masą pozytywnie wpływa na dynamikę jazdy.
Inner Cable Routing
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Powder Coated
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
RHS System
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
T-Head Tube
T-Head TubeStożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

Rama i widelec

MATERIAŁ RAMY ALUMINIUM

WIDELEC CARBON

SKOK WIDELCA BRAK

TYLNY AMORTYZATOR BRAK

SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK

WYKOŃCZENIE LAKIERU POŁYSK

KOLOR RAMY BRĄZOWY

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓD BRAK

PRZERZUTKA TYŁ MICROSHIFT SWORD G7005M

MANETKI MICROSHIFT SWORD G7000

KORBA PROWHEEL RPL

KORONKI 40T

KASETA / WOLNOBIEG MICROSHIFT H104

ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 11-48T

ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 10

SUPORT PROWHEEL BB68+

ŁAŃCUCH SHIMANO HG54

Koła

PIASTA PRZÓD SHIMANO GRX RS470

PIASTA TYŁ SHIMANO GRX RS470

OBRĘCZE KROSS ALUMINIUM 622X19

OPONY WTB RESOLUTE COMP 700X42C

Hamulce

HAMULEC PRZÓD TEKTRO C550

HAMULEC TYŁ TEKTRO C550

DŹWIGNIE HAMULCA MICROSHIFT SWORD SB-G7000

TARCZE HAMULCOWE 160

TARCZE HAMULCOWE TYŁ 160

Komponenty

KIEROWNICA ALUMINIUM 420 MM 31.8

WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 80MM/31,8/7°

SIODŁO SELLE ROYAL COMFORT GROOVE

WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2X350MM

STERY FSA 1-1/8"/1.5"

CHWYTY KROSS EVA

PEDAŁY BRAK

Informacje dodatkowe

WAGA [KG] OK. 11,55

GEOMETRIA ESKER 6.0

ROZMIARS (18') 28"M (19') 28"L (20') 28"XL (21') 28"
WZROST 168-174 173-179 177-183 181-187
ROZMIAR KÓŁ 28" 28" 28" 28"
FS - ROZMIAR RAMY 18 19 20 21
ST - DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ 460 485 510 535
TT - EFEKTYWNA DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY 545 561 577 591
HT - DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY 120 135 155 175
SA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ 73,5 73,5 73,5 73,5
HA - KĄT GŁÓWKI RAMY 70,5 70,5 70,5 70,5
CS - DŁUGOŚĆ TYLNYCH WIDEŁEK 430 430 430 430
WB - BAZA KÓŁ 1028 1045 1062 1077
REACH 376 387 398 406
STACK 572 586 605 624
BBDROP 75 75 75 75
SZER. KIEROWNICY 420 420 440 440
WSPORNIK SIODŁA 350 350 400 400
DŁ. RAMIENIA KORBY 170 170 172,5 175
WSPORNIK KIEROWNICY 60 70 70 80
WAGA (KG) 10,72 10,8 10,85 10,9

Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w dowolnym czasie i bez uprzedzenia, w odniesieniu do wyposażenia, specyfikacji, modeli, kolorów i materiałów. Zdjęcia produktu mogą mieć charakter poglądowy i wygląd rzeczywisty produktu może się nieznacznie różnić.

Specyficzne kody

Zobacz także