-35%

Rower Kross ESKER 4.0 MS kremowy czarny połysk NEW

3 704,35 zł Zniżka 35%
5 699,00 zł

KROSS ESKER 4.0 MS NEW 2023

Nowy Kross Esker 4 (2023) to zmodernizowana rama, w której po raz pierwszy zastosowano pełnoprawną sztywną oś oraz carbonowy widelec z taperowaną (1 1/8" - 1 1/2") carbonową rurą sterową. Ramę uzupełnia nowy, stalowy lity mostek łączący dolne widełki tylnego trójkąta przy suporcie, zapewniający większy prześwit na oponę oraz obsługę dwurzędowych korb, bez kompromisów w sztywności, wytrzymałości i wadze ramy. Przerzutka i manetka Microshift Advent, konkurują właściwościami i możliwościami z topowymi produktami znanych producentów przy znacznie bardziej przyjaznej cenie. W przypadku dalekich wypraw wygodnym rozwiązaniem będzie zewnętrzne prowadzenie linek i pancerzy ułatwiające obsługę roweru czy jego przygotowanie do transportu.

Rozmiar ramy
Ilość
  Ostatnie sztuki w magazynie

Kalkulator kredytowy

baner.png

Stalowy rower to klasyka i w naszej opinii jeden z najlepszych materiałów do produkcji unikalnego szutrowca. Dlatego nasz gravel KROSS Esker 4.0 stworzyliśmy dla tych wszystkich, którzy szukają czegoś trwałego, a przede wszystkim stylowego. A przy okazji wiedzą, że bikepacking to nie chwilowa moda, a stan umysłu. KROSS Esker 4.0 został stworzony po to, żeby bezpiecznie i komfortowo pomóc Ci dotrzeć do punktu docelowego. Niezależnie, czy jest to meta wyścigów takich jak Wisła 1200 czy zwykła przygoda w nieznane.

Z dala od cywilizacji

Kiedy usiedliśmy do projektowania postawiliśmy sobie za cel stworzenie roweru sięgającego do klasyki, a jednocześnie takiego, który nie boi się nowoczesnych rozwiązań. Dlatego wybraliśmy stal Cro-Mo do zbudowania ramy. Surowiec ten pozwala na znacznie lepsze tłumienie wibracji. Stal, obok drogiego karbonu, to materiał o najwyższej zdolności pochłaniania wibracji. Jazda na nawet sztywnym rowerze wykonanym z rurek stalowych jest po prostu przyjemniejsza. Rama stalowa nie jest tak sztywna jak aluminiowa, potrafi się jednak odwdzięczyć innymi właściwościami, dzięki swojej wytrzymałości oraz odporności na uszkodzenia, pozwoliły nam na zamontowanie licznych otworów montażowych na bidon, bagażnik czy sakwy. Można je umieścić niemal w każdym miejscu na ramie czy widelcu, bez obaw o uszkodzenie ramy. Aby poprawić komfort jazdy, zamontowaliśmy w pełni carbonowy widelec, który zapewnia świetne tłumienie oraz niską wagę.

Osprzęt

Jako osprzęt zastosowaliśmy w KROSS ESKER grupę osprzętu Microshift, uzupełnioną o mechaniczne hamulce tarczowe . Wykorzystaliśmy korbę ze sztywną przelotową osią PROWHEEL. Hamulce tarczowe zapewniają krótką drogę hamowania, a dzięki mechanicznej konstrukcji zacisku nie potrzebny jest skomplikowany serwis w razie awarii w trasie. Do produkcji kół wybraliśmy 28 calowe obręcze Kross "ubranye" w opony o szerokości 40 milimetrów. Za komfortową jazdę nawet w trakcie najdłuższych tras odpowiada siodełko WTB Sport Volt. Owijka kierownicy to taśma od fi'z:k, czyli komfort jazdy i pewny chwyt.

STEEL - Stal Cro-Mo, czyli niskowęglowy stop stali z domieszką chromu i molibdenu. Dzięki procesowi powolnego chłodzenia zyskuje on odpowiednią strukturę i trwałość. Wysoka wytrzymałość, a jednocześnie sprężystość ram rowerowych ze stali Cro-Mo sprawia, że tłumią one wibracje wywołane przez jazdę po nierównościach, co efektywnie zwiększa komfort jazdy.

POWDER COATED - Sposób malowania polegający na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymagają obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.

RHS SYSTEM - W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.

DISC BRAKES - Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

POST MOUNT - To rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.

Rama i widelec

WYKOŃCZENIE LAKIERU POŁYSK

MATERIAŁ RAMY STAL

WIDELEC FULL CARBON

SKOK WIDELCA BRAK

TYLNY AMORTYZATOR BRAK

SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓD BRAK

PRZERZUTKA TYŁ RD-M6205GM

MANETKI SB-M100A

KORBA PROWHEEL RPL-FD16S-F-TT

KORONKI 40T/170MM

KASETA / WOLNOBIEG MICROSHIFT CS-H103

ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 11-42T

ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 10

SUPORT PROWHEEL BB68+

ŁAŃCUCH YABAN SH10

Koła

PIASTA PRZÓD GL-B63-F/CL

PIASTA TYŁ GL-B63R-SB/CL-X12

OBRĘCZE KROSS

OPONY OBOR 28"X1.50", 40-622; W3113

SZPRYCHY SAPIM

NYPLE MOSIĘŻNE

Hamulce

HAMULEC PRZÓD TEKTRO MD C550

HAMULEC TYŁ TEKTRO MD C550

DŹWIGNIE HAMULCA SB-M100A

TARCZE HAMULCOWE RADIUS RT900 (160)

TARCZE HAMULCOWE TYŁ RADIUS RT900 (160)

Komponenty

KIEROWNICA ALUMINIUM 31,8 (S, M - 420 MM, L, XL - 440 MM)

WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 31,8 (S, M - 80 MM, L, XL - 90 MM)

SIODŁO WTB VOLT SPORT

WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2X350

STERY FSA ORBITITA NO.9M

CHWYTY FIZIK TERRA MICROTEX

PEDAŁY BRAK

PEDAŁY BRAK

System e-bike

SILNIK BRAK

BATERIA BRAK

WYŚWIETLACZ BRAK

Informacje dodatkowe

WAGA [KG] S - 12,2 KG, M - 12,28 KG, L - 12,4 KG, XL - 12,34 KG

rozmiar_wka.jpg

ROZMIARS (19')M (20')L (21')XL (22')
WZROST 160-170 168-178 176-186 184-194
ROZMIAR KÓŁ 28" 28" 28" 28"
Frame Size
19 20 21 22
Seat Tube
470 510 530 560
Top Tube
510 530 550 570
Head Tube
130 145 160 180
Seat Angle
75 74 73,5 73
Head Angle
69 71 71,5 72
Chain Stay
435,7 435,7 435,7 435,7
Wheel Base
1027,9 1019,4 1029,6 1039,3
REACH 363,8 367,2 377 385,1
STACK 545,7 567,8 583,9 604,9
BB DROP 70 70 70 70

Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w dowolnym czasie i bez uprzedzenia, w odniesieniu do wyposażenia, specyfikacji, modeli, kolorów i materiałów. Zdjęcia produktu mogą mieć charakter poglądowy i wygląd rzeczywisty produktu może się nieznacznie różnić.

Specyficzne kody

Zobacz także