Rower Kross ESKER 5.0 GRX 1X12 szary grafitowy połysk GEN2

7 499,00 zł
Rozmiar ramy
Ilość

Kalkulator kredytowy

baner.png

Rowery gravelowe Kross to wszechstronne jednoślady stworzone do pokonywania zarówno asfaltowych dróg, jak i trudniejszych nawierzchni terenowych. Dzięki specjalnie zaprojektowanym ramom gravele Kross łączą komfort jazdy na dłuższych trasach z możliwością eksploracji mniej utwardzonych ścieżek, zapewniając rowerzystom wyjątkową swobodę i dostosowanie do różnorodnych warunków.

KROSS ESKER 5.0

KROSS Esker 5.0 to wszechstronny gravelowy rower, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas długich wypraw jak i codziennych przejażdżek. Wyposażony w aluminiową ramę drugiej generacji oraz carbonowy widelec, zapewnia wytrzymałość i komfort przy jednoczesnym zachowaniu niskiej wagi. Napęd Shimano GRX w systemie 1x12 oraz hydrauliczne hamulce tarczowe sprawią, że zyskasz pełną kontrolę na każdym szlaku – zarówno na szybkich asfaltowych odcinkach, jak i na wymagających drogach szutrowych. KROSS Esker 5.0 to rower stworzony dla osób, które chcą odkrywać nowe trasy i cenią sobie wysoką jakość sprzętu.

Gravel w nowym wydaniu - GEN2

Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnegotowarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.
Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym.

Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.
Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.

Wysokiej klasy osprzęt

KROSS Esker 5.0 został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 1x12, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 10-51 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.

Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji

Rama KROSS Esker 5.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 5.0 został wyposażony w opony WTB o szerokości 45 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło Selle Royale oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.

Disc Brakes
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Flat Mount
Flat MountNowy standard mocowania hamulców, który pozwala na większą integrację zacisku hamulca z ramą zwiększając sztywność, obniżając masę i poprawiając aerodynamikę, co w połączeniu z mniejszą masą pozytywnie wpływa na dynamikę jazdy.
Inner Cable Routing
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Powder Coated
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
RHS System
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
T-Head Tube
T-Head TubeStożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

Rama i widelec

Amortyzator / Widelec CARBON

Rama ALUMINIUM PERFORMANCE

Wykończenie lakieru POŁYSK

Kolor bazowy SZARY

Napęd

Przerzutka tył SHIMANO GRX RX822

Manetki SHIMANO GRX RX610

Korba SHIMANO GRX RX610

Zakres korby 40T/172,5MM

Kaseta / Wolnobieg SHIMANO DEORE M6100

Zakres kasety 10-51T

Ilość biegów 12

Wkład suportu SHIMANO SLX M7100

Łańcuch SHIMANO M6100

Koła

Piasta przód SHIMANO RS470

Piasta tył SHIMANO TC500-MS

Obręcze DT SWISS R 500

Opony WTB RIDDLER COMP 700x45C

Hamulce

Hamulec przód SHIMANO GRX RX410

Hamulec tył SHIMANO GRX RX410

Dźwignie hamulca SHIMANO GRX RX610

Tarcza hamulcowa przód SHIMANO RT30 (160)

Tarcza hamulcowa tył SHIMANO RT30 (160)

Komponenty

Kierownica ALUMINIUM 420/31,8

Wspornik kierownicy ALUMINIUM 70MM/31,8/12°

Siodło SELLE ROYAL COMFORT GROOVE

Wspornik siodła ALUMINIUM 27,2X350MM

Stery FSA 1-1/8"-1.5" SRS

Chwyty FIZIK

Geometria Esker 5.0 GRX 1X12

RozmiarXS (17") 28"S (18") 28"M (19") 28"L (20") 28"XL (21") 28"
Wzrost 163-170 168-174 173-179 177-183 181-187
Rozmiar kół 700C 700C 700C 700C 700C
FS - Rozmiar ramy 17 18 19 20 21
ST - Długość rury podsiodłowej 435 460 485 510 535
TT - efektywna długość górnej rury 530 545 561 577 591
HT - Długość główki ramy 105 120 135 155 175
SA - Kąt rury podsiodłowej 73,5 74 74 74 74
HA - Kąt główki ramy 71 71 71 71 71
CS - Długość tylnych widełek 430 430 430 430 430
WB - Baza kół 1012 376 387 398 406
Reach 365 572 586 605 624
Stack 558 1028 1045 1062 1077
BBDROP 75 75 75 75 75
Szer. kierownicy
Wspornik siodła ALUMINIUM 27,2X350MM ALUMINIUM 27,2X350MM ALUMINIUM 27,2X350MM ALUMINIUM 27,2X400MM ALUMINIUM 27,2X400MM
Dł. ramienia korby
Wspornik kierownicy
Waga (kg)

Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w dowolnym czasie i bez uprzedzenia, w odniesieniu do wyposażenia, specyfikacji, modeli, kolorów i materiałów. Zdjęcia produktu mogą mieć charakter poglądowy i wygląd rzeczywisty produktu może się nieznacznie różnić.

Specyficzne kody

Zobacz także