Rower Kross ESKER TR czarny szary połysk GEN2

KROSS Esker TR został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 1x12, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 10-51 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.

KROSS ESKER TR
KROSS Esker TR to wszechstronny gravelowy rower, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas długich wypraw jak i codziennych przejażdżek. Wyposażony w aluminiową ramę drugiej generacji oraz amortyzwany widelec Rock Shox Rudy o skoku 30 mm, zapewnia wytrzymałość i komfort na szutrowych ścieżkach. Napęd Shimano GRX w systemie 1x12 oraz hydrauliczne hamulce tarczowe sprawią, że zyskasz pełną kontrolę na każdym szlaku – zarówno na szybkich asfaltowych odcinkach, jak i na wymagających drogach szutrowych. Esker TR to idealny wybór dla tych, którzy szukają roweru łączącego wytrzymałość, amortyzację i doskonałą wydajność na każdym terenie.

Gravel w nowym wydaniu - GEN2
Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnegotowarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.
Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym.

Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.
Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.

Wysokiej klasy osprzęt
KROSS Esker TR został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 1x12, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 10-51 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.

By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.

Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama KROSS Esker TR została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.

Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.

Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker TR został wyposażony w amortyzowany widelec ze skokiem 30 mm, który zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło Sele Royale na amortyzowanym wsporniku oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.






Rama i widelec
Amortyzator / Widelec ROCK SHOX RUDY ULTIMATE RD2
Rama ALUMINIUM PERFORMANCE
Wykończenie lakieru POŁYSK
Kolor bazowy CZARNY
Napęd
Przerzutka tył SHIMANO GRX RX822
Manetki SHIMANO GRX RX610
Korba SHIMANO GRX RX610
Zakres korby 40T/172,5MM
Kaseta / Wolnobieg SHIMANO SLX M7100
Zakres kasety 10-51T
Ilość biegów 12
Wkład suportu SHIMANO RS501
Łańcuch SHIMANO M6100
Koła
Opony SCHWALBE THUNDER BURT SR
Hamulce
Hamulec przód SHIMANO GRX RX410
Hamulec tył SHIMANO GRX RX410
Dźwignie hamulca SHIMANO GRX RX610
Tarcza hamulcowa przód SHIMANO RT26 (180)
Tarcza hamulcowa tył SHIMANO RT26 (160)
Komponenty
Kierownica ALUMINIUM 420/31,8
Wspornik kierownicy ALUMINIUM 70MM/31,8/12°
Siodło SELLE ROYAL COMFORT GROOVE
Wspornik siodła X-F MANIC 27,2X50/350MM
Stery FSA 1-1/8"-1.5" SRS
Chwyty KROSS EVA
Geometria ESKER TR
Rozmiar | S (18") 28" | M (19") 28" | L (20") 28" | XL (21") 28" |
---|---|---|---|---|
Wzrost | 168-174 | 173-179 | 177-183 | 181-187 |
Rozmiar kół | 700C | 700C | 700C | 700C |
FS - Rozmiar ramy | 18 | 19 | 20 | 21 |
ST - Długość rury podsiodłowej | 460 | 485 | 510 | 535 |
TT - efektywna długość górnej rury | 545 | 561 | 577 | 591 |
HT - Długość główki ramy | 120 | 135 | 155 | 175 |
SA - Kąt rury podsiodłowej | 74 | 74 | 74 | 74 |
HA - Kąt główki ramy | 71 | 71 | 71 | 71 |
CS - Długość tylnych widełek | 430 | 430 | 430 | 430 |
WB - Baza kół | 376 | 387 | 398 | 406 |
Reach | 572 | 586 | 605 | 624 |
Stack | 1028 | 1045 | 1062 | 1077 |
BBDROP | 75 | 75 | 75 | 75 |
Szer. kierownicy | ||||
Wspornik siodła | X-F MANIC 27,2X50/350MM | X-F MANIC 27,2X50/350MM | X-F MANIC 27,2X50/350MM | X-F MANIC 27,2X50/350MM |
Dł. ramienia korby | ||||
Wspornik kierownicy | ||||
Waga (kg) |
Specyficzne kody
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Koszulka Dynafit Ride W S/S Tee Black Out
- S